MARKETINGOWE MATERIAŁY PROMOCYJNE

 

 Word Art Ania MichaowskaAgata Kubrymaciek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 MIKOŁAJKOWE  PAKOWANIE  PREZENTÓW

prezenty 1Oczywiście, najważniejsza jest zawartość prezentu, ale nie ma się co oszukiwać - każdy z nas lubi otrzymać i dać upominek, który jest również pięknie zapakowany. Nie trzeba dużych zdolności manualnych, aby ślicznie opakować podarunek (polki.pl).
Uczniowie z klasy II HD z panią Małgorzatą Sudnik w pracowni sprzedaży uczyli się pięknie pakować prezenty.

 

Funkcję promocyjną opakowania:

 

  • opakowanie ma duże znaczenie dla skuteczności działań marketingowych, odgrywa dużą rolę w systemach funkcjonowania wolnego rynku. Atrakcyjnie opakowany produkt jest sprzedawany częściej, co prowadzi do zwiększenia zysków i zmniejszenia kosztów sprzedaży (mfiles.pl)
  • kreowanie wizerunku produktu (promocja),
  • podnoszenie jego wartości (dzięki odpowiednio dobranej konstrukcji opakowania),
  • reklama produktu i producenta. Opakowanie często staje się najskuteczniejszym środkiem reklamowym ponieważ wpływa na nabywcę w momencie dokonywania zakupu,
  • stymulacja sprzedaży,
  • przyciąga uwagę potencjalnego nabywcy,
  • tworzy scenerię produktu,
  • wywołuje chęć kupowania produktu.prezenty  
  • prezenty2prezenty3

 zdjęcia p. Małgorzata Sudnik

 

                                                                                                                                                                                                                                       

 

EKONOMICZNE GRY PLANSZOWE

1Zawód technik handlowiec jest kierunkiem, który umożliwia  wykorzystywanie ekonomicznych gier planszowych. Jest to nauka przez zabawę. Ekonomiczne gry planszowe to gry wymagające myślenia biznesowego, pozwalające budować imperia ekonomiczne. Uczą prowadzenia negocjacji, myślenia logiczego i strategicznego. 

Ekonomiczne gry planszowe dla dorosłych to popularny w Niemczech sposób spędzania wolnego czasu. Zyskują coraz więcej fanów także w Polsce. Niedawno były wiceprezes NBP Krzysztof Rybiński powiedział, że wykorzystuje je do nauki ekonomii swoich dzieci.

Uczniowie bardzo chętnie uczą się ekonomii w ten jakże przyjemny sposób, dlatego będziemy starali się powiększać nasze zosoby ciekawych, nowoczesnych, ekonomicznych gier.

 

gry monopol1