Handlowcy na targach RetailShow

targiW dniach 15.- 16.11.2017r. odbyły się w Warszawie  Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow. Handlowców z ACE na tej imprezie zabraknąć nie mogło. W ramach wyjazdu integracyjnego udaliśmy się do warszawskiego Centrum EXPO XXI, gdzie odbyła się ósma już edycja tego największego cyklicznego wydarzenia przeznaczonego dla sektora handlu detalicznego. Podczas targów zaprezentowano ofertę około 200 firm z Polski i ze świata. Tak, tak, umiejętności językowe można było tam też sprawdzić :) A co zobaczyliśmy? Najnowocześniejsze meble i wyposażenie sklepów detalicznych, kasy fiskalne i wagi, systemy informatyczne do zarządzania sieciami handlowymi, systemy zabezpieczeń i ochrony, innowacyjne rozwiązania technologiczne służące zwiększaniu sprzedaży itp. Przy stoiskach przedstawiciele uczestniczących w targach firm prezentowali swoją najnowszą ofertę, wyjaśniali wątpliwości i częstowali napojami oraz pysznymi krówkami. W centralnej części hali został wybudowany Modelowy Sklep - The Perfect Store, w którym udało nam się podejrzeć aktualne trendy projektowania punktów sprzedaży detalicznej. W oddzielonej części zwanej Retail Innovations Theatre można było przysiąść na kolorowych siedziskach i wysłuchać wykładów na temat projektowania wnętrz sklepowych, optymalizacji cen detalicznych czy dowiedzieć się jak uzdrowić sklep i zwiększyć sprzedaż. Przy okazji przekonaliśmy się, że zawód handlowca otwiera wiele ścieżek kariery.  
A co na targach podobało się najbardziej? Tak odpowiadali uczestnicy wycieczki: 

„ …podejście pracowników do klienta” 
„…wykład o czekoladzie” 
„…darmowe lody i nowe technologie”
„...poznanie ludzi, jakimi chcemy zostać”
„… nowinki technologiczne i wykłady”
„… dwustronny telewizor, darmowe krówki, lody, długopisy, torby i the perfect store”
„… dobra atmosfera…ludzie byli bardzo mili”
„… wykład o zamówieniach internetowych”
„ … zaangażowanie przedstawicieli firm i to, że można było spróbować ich wyrobów np. kawy”
„… pokazy nowych sprzętów handlowych, o których nie mieliśmy pojęcia. Reklamodawcy nie odmawiali rozmów z młodzieżą. Atrakcją były darmowe gadżety i przekąski”
„… dostawaliśmy na stoiskach prezenty i mogliśmy obejrzeć nowoczesne wystroje sklepów”
„… najbardziej podobało mi się miejsce z jedzeniem, ponieważ nic innego mnie tak nie uszczęśliwia”
„…niektórzy ludzie umieli pogadać fajnie z młodzieżą…”
„Na targach podobała mi się najbardziej różnorodność. Było wszystko powiązane ze sobą, a jednak inne. Kiedy zaczęliśmy już odważniej podchodzić, to ci przedstawiciele nawiązywali z nami bardzo fajny kontakt. Dopytywali i byli ciekawi, co tacy młodzi ludzie robią w tym miejscu. Chętnie pojechałabym jeszcze raz na takie targi…”