Podręczniki do klasy II i III
MARKETING W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODÓW Z BRANŻY EKONOMICZNEJ
Autor: Halina szulce WSIP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
PRZEDSIĘBIORCA W HANDLU. PROWADZENIE SPRZEDAŻY. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK HANDLOWIEC/TECHNIK KSIĘGARZ/SPRZEDAWCA. TOM IV
Autor: Maria Wajgner WSIP
Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec, technik księgarstwa i sprzedawca. Skierowany do uczniów technikum oraz zasadniczych szkół zawodowych. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji A.18. (Prowadzenie sprzedaży).
SPRZEDAŻ TOWARÓW. OBSŁUGA KLIENTA. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK HANDLOWIEC. CZĘŚĆ 1
Autor: Donata Andrzejczak
Towar jako przedmiot handlu:
https://sklep.wsip.pl/uploads/tx_evosenk/table_of_contents/upload_temp_nvD1hJ.pdf